logo
בחורה בים

7 טיפים להשגת הגוף המושלם לקראת הקיץ

אז נכון, בכל הנוגע לגוף, עד עכשיו נמנמנו לנו במאורת החורף החמימה שלנו ולא הקפדנו על תזונה וספורט באופן שוטף. אבל הקיץ כבר מחכה מעבר לפינה ובקרוב נשיל מעצמינו את הסוודרים העבים. בכדי שלא נאלץ לחשוף את תוצאות ההזנחה של החורף, ריכזנו עבורכם 7 טיפים שיעזרו לכם במהירה להחזיר את גופכם למסלול הבריא.

גוף מושלם לקיץ

  1. בגדי הספורטאי החדשים – למה ישר לקפוץ למים העמוקים? נתחיל בפינוק מעודד מוטיבציה: קנו בגדי ספורט חדשים. מחקרים הראו כי אנשים שרכשו עבור עצמם בגדי ספורט החלו לעשות ספורט ביותר מוטיבציה וחשק מאלו שסתם אווררו את הטרנינג המהוה. סיבה טובה לשופינג, לא?
  1. עשו ספורט– אין חדש תחת השמש. בכדי לעזור לגופינו לרדת במשקל, כדאי מאוד לשלב עם תפריט נכון גם פעילות ספורטיבית פעמיים- שלוש בשבוע. החדשות הטובות? אין צורך להרים משקלים כבדים במכון הכושר או לרוץ מרתונים ארוכים, אפשר פשוט לצאת להליכה של 20 דקות באוויר הפתוח. בכדי לזרז את הירידה במשקל, ניתן לשלב פעילות אירובית (ריצה, שחייה) ואימונים ביתיים (שכיבות שמיכה, כפיפות בטן וכו’). רצוי מאוד גם לשלב תוסף תזונה ויטמין D באימוני ספורט. התוסף מזרז את תהליך בניית רקמת השריר ומסיס את השומן.
  1. הפסיקו עם הג’אנק פוד והיצמדו לתפריט תזונה מזין ובריא – מאכלים כמו פירות, ירקות, פחמימות מחיטה מלאה, דגנים, דגים, עוף ובשר רזה הנם משביעים ובריאים ובשילוב עם ספורט עוזרים לגוף לרדת במשקל מבלי לאבד ערכי תזונה חשובים. בדיקות תקופתיות יעזרו לכם לקבל תמונה רחבה על מצב הערכים בגוף ובמידה ויש חוסרים, להשלימם ע”י תוספי תזונה וויטמינים. כיום, עם מהפכת המחירים שחלה בעולם הוויטמינים, ניתן לרכוש את הוויטמינים במחירים זולים ונוחים. למשל כאן, במיזם החברתי החדש שחרט על דגלו את מחאת מחירי הוויטמינים בשוק הישראלי.

הימנעו מדיאטות ה”כסאח” למיניהן. אלו אינן בריאות ומסוכנות! בטווח הקצר הן מזיקות לגוף ובטווח הארוך גם למשקל, שנוטה לעלות במהירה כאשר הדיאטה פוסקת.

תוספי תזונה לנשים

  1. צרו סביבה תומכת – חברים הם כוח מוטיבציה אדיר בכל הנוגע לספורט וחיטוב. גייסו אותם לצעידה או ריצה משותפת ותרוויחו גם זמן איכות וגם פעילות ספורטיבית. הפעילות המשותפת תקשה עליך למצוא תירוצי זמן וחוסר כוח שישאירו אותך בבית.
  1. שתו מים – שתיית מים לפני הארוחה ממלאת את הקיבה ונותנת תחושת שובע, דבר שיכול לגרום לך לקבל החלטות נבונות יותר לגבי מה שתאכלו. לכן, שתו 2 ליטר מים ביום והתרחקו משתייה ממותקת.
  1. אכלו לאט – הגוף שלנו בדרך כלל מאותת לנו שובע אחרי 15-30 דקות אחרי שסיים לאכול. מה זה אומר? שאכילה איטית מבטיחה שאינכם מעמיסים על הקיבה יותר מדי אוכל. כמו כן, הרוק מכיל אנזימים המסייעים לשבור את המזון בעוד אנו לועסים, כך שככל שתוכלו בצורה יסודית ואיטית יותר, חומרים בריאים ומזינים יצאו מהחומרים אותם אתם אוכלים. נסו ללעוס כל חתיכה -7-10 פעמים לפני בליעה – כך תרגישו שבעים יותר ותגיעו לעיכול טוב ובריא יותר.
  2. אכילה נכונה לגוף מושלם
  1. צ’פרו את עצמכם– בכל הנוגע לדיאטות, חשוב לעתים גם לעצור ולתת לעצמכם פינוק קל. לפעמים, כל שנדרש כדי לא “להישבר” היא קוביית שוקולד אחת שתמתיק לכם את היום ותתן כח להמשיך הלאה.

בהצלחה!

לחצי וגלי את הוויטמינים שיגרמו לך להיראות זוהרת ורעננה

ויטמינים בקיץ